Zgodnie z Regulaminem naboru jednym z wymaganych załączników jest odpis lub wyciąg z księgi wieczystej. Jak go pozyskać.
Jeśli nie posiadasz aktualnego (nie starszego niż 3 miesiące) odpisu lub wyciągu z księgi wieczystej polecamy wykorzystanie strony Ministerstwa Sprawiedliwości – Elektroniczne Księgi Wieczyste https://ekw.ms.gov.pl/ oraz złożenie wniosku o wydanie dokumentu z Centralnej Informacji Ksiąg Wieczystych.
- Przygotuj numer księgi wieczystej Twojej nieruchomości.
- Wybierz opcję „Składanie wniosków o wydanie dokumentu z Centralnej Informacji Ksiąg Wieczystych” na stronie https://ekw.ms.gov.pl/
- Wprowadź numer księgi wieczystej.
- Wybierz rodzaj dokumentu o który chcesz wnioskować (wystarczy odpis zwykły księgi wieczystej).
-
Wybierz dokument do samodzielnego wydruku przy pytaniu o formę dostarczenia dokumentu.
- W następnym oknie wprowadź adres e-mail na który otrzymasz dokument do druku.
- W następnym oknie zaakceptuj warunki i dokonaj płatności.
- Pobierz odpis oraz wydrukuj.
Uwaga: Funkcja przeglądania księgi wieczystej nie posiada opcji drukowania i wnioski drukowane z okna przeglądarki nie będą akceptowane.